Close Menu
.: Maxazine :.
    Facebook X (Twitter) Instagram RSS
    dinsdag, juni 17
    Trending
    • Franz Ferdinand naar 013
    • Win kaarten voor Arch Enemy in AFAS Live
    • Bryyo – Presence
    • Helloween kondigt nieuw album ‘Giants & Monsters’ aan
    • Tyreek McDole – Open Up Your Senses
    • RetRock liet Waalwijk dansen en rocken
    • Bezoekers genieten met volle teugen van Jazz Middelheim
    • Album recensie overzicht: Slick Rick, Murder by Death en meer
    Facebook X (Twitter) Instagram
    .: Maxazine :.
    • HOME
    • Muzieknieuws
    • Concertverslagen
      • Festivals
        • ADE
        • Bospop
        • Brutal Assault
        • CityRock
        • Dour
        • Eendracht Festival
        • Festyland
        • Geuzenpop
        • Jera On Air
        • KempenerPop
        • Lowlands
        • Mundial
        • Paaspop
        • Pinkpop
        • The Brave
        • The Hague Jazz
    • Interviews
    • CD Recensies
      • Legendary Albums
    • Prijsvragen
    • Extra
      • Verjaardagen
      • @Enjoythismusic
    .: Maxazine :.
    You are at:Home»Muziek»Muzieknieuws»Muziekevenementen, poppodia en het ministerie van VWS starten bewustwordingscampagne
    Muzieknieuws

    Muziekevenementen, poppodia en het ministerie van VWS starten bewustwordingscampagne

    By Norman van den Wildenberg19 oktober 2014

    Staatssecretaris Van Rijn van VWS heeft afgelopen weekend tijdens het Amsterdam Music Festival in de Amsterdam ArenA het startschot gegeven voor de campagne I Love My Ears. I Love My Ears is een campagne voor het voorkomen van gehoorschade bij bezoekers van concerten en festivals. De organisatoren van muziekevenementen en de poppodia geven vanaf nu via hun brancheverenigingen VVEM en VNPF uitvoering aan deze campagne en Maxazine steunt deze campagne natuurlijk van harte.

    Samen met het Ministerie van VWS wordt al langer gewerkt aan het minimaliseren van het risico op gehoorschade bij bezoekers van concerten en festivals. Er is een aantal concrete maatregelen afgesproken over geluidslimitering (van 103 dB), geluidsmeting en de verkrijgbaarheid van (persoonlijke) gehoorbescherming.

    Bij deze afspraken hoort ook een uitgebreide bewustwordingscampagne richting publiek en werknemers in de live branche.

    Muzieklocaties worden uitgerust met een tool kit waarmee ze op verschillende manieren met bezoekers kunnen communiceren. De campagne bestaat uit tips en aanbevelingen die er voor zorgen dat bezoekers van de bij de VVEM en VNPF aangesloten muzieklocaties op een voor het gehoor veilige manier van muziek kunnen genieten.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleKijktip: Deep Purple – Behind the Music
    Next Article PAUS (Merleyn – Nijmegen, 18-10-2014)

    Related Posts

    Franz Ferdinand naar 013

    Win kaarten voor Arch Enemy in AFAS Live

    Helloween kondigt nieuw album ‘Giants & Monsters’ aan


    RSS Muzikantenbank
    • Hard Bet band zoekt een bassist
    • Zangeres
    • Drummer opzoek naar een band in apeldoorn
    • Gitarist zoekt band
    • Toetsenist cq accordeonist
    Over ons
    • Disclaimer
    • Adverteren
    • Privacybeleid en gebruiksvoorwaarden
    Maxazine Regionaal
    • Brabant
    • Gelderland
    • Limburg
    • Noord
    • Noord Holland
    • Overijssel
    • Utrecht
    • Zuid Holland
    Maxazine is er ook in andere talen:












    Consent

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.