Ook de zanger van het onlangs ter ziele gegane band Mars Volta, Cedric Bixler-Zavala, heeft de draad weer opgepakt. Met het project Zavalaz gaat hij – voorlopig in Amerika – op tournee. Daarbij vergezeld door gitarist Dan Elkan (Them Hills, Broken Bells), drummer Gregory Rogove (Megapuss) en bassist Juan Alderete de la Peña (The Mars Volta, Racer X). Er zijn ook al plannen voor een cd. Zavala zegt daarover: ‘wees gewaarschuwd: ik ga geen rockalbum maken. Het zal een beetje rocken, maar niet zoals je van me gewend bent.’
De andere voormalige frontman van Mars Volta houdt zich tegenwoordig bezig met the Bosnian Rainbows. Hun debuut komt 25 juni uit.
maandag, juni 22
Trending
- Jon Batiste – Black Mozart
- Heideroosjes doen clubtour in 2027
- Electric Callboy naar Ziggo Dome
- Editors naar Ziggo Dome
- Parels van de Popmuziek: Het verhaal achter Cock Robin – ‘The Promise You Made’
- Album recensie overzicht: Placebo, Nduduzo Makathini en meer
- Frans Pollux komt thuis in Belfeld
- Album recensie overzicht: Jeff Mills, Spacey Jane en meer
