De [[Vengaboys]] zijn terug, en werken aan een nieuwe single. Via het YouTubekanaal van de groep, van de band waarvan wij enkele weken geleden al een concertrecensie plaatsten, laten de producers weten dat er een nieuwe hit onderweg is. “2010 Is het jaar!”, beloven de producers, waaronder [[Wessel van Diepen]]. Ook onthullen ze dat het ‘het meest homoachtige nummer’ is dat ze ooit hebben gemaakt. De Vengaboys brachten in 2000 voor het laatst een nummer ‘Forever as one’ uit, destijds bestempeld als afscheidssingle. De Vengaboys scoorden eind jaren negentig enkele grote hits. ‘Boom boom boom’ en ‘We’re going to Ibiza’ haalden de top van de hitlijsten. Wessel van Diepen is een van de breinen achter de dance-act die ook internationaal hoge ogen gooide.
zondag, juni 28
Trending
- Parels van de Popmuziek: Het verhaal achter Peter Schilling – ‘Major Tom (Coming Home)’
- Album recensie overzicht: Temples, Kiefer Sutherland en meer
- Suzanne Vega raakt Eindhoven met subtiele kracht en sterke songs
- Album recensie overzicht: Beth Orton, Tarja en meer
- Shalamar viert vijftig jaar hits in warm Eindhoven
- De wekelijkse New Music Friday Maxazine Playlist op Spotify, 26 juni 2026
- Vijftig jaar ‘positive vibrations’ in De Doelen: The Wailers brengen Marley’s boodschap tot leven
- Esther Graf – wofür es sich zu leben lohnt