Bob Seger heeft aangekondigd dat hij dit jaar een nieuw album uit zal brengen en dat hij een tour heeft gepland. De tour start in maart en zal zijn eerste zijn sinds 2007. Het album, daar verteld Seger iover dat het een ‘untitled new release’ zal zijn. Verwacht wordt dat het wanneer de tour start het in de winkels zal leggen. Wat de tour betreft zijn er nog geen datums en lokaties aangekondigd. Wel was hij afgelopen week in Detroit samen met zijn Silver Bullit Band aan het oefenen. Eigenlijk zouden ze vorig jaar herfst gaan touren maar deze werd geschrapt omdat ze liever aan een nieuw album wilden gaan werken.
maandag, juni 22
Trending
- Candy Dulfer brengt de funk terug naar Tilburg
- Jon Batiste – Black Mozart
- Heideroosjes doen clubtour in 2027
- Electric Callboy naar Ziggo Dome
- Editors naar Ziggo Dome
- Parels van de Popmuziek: Het verhaal achter Cock Robin – ‘The Promise You Made’
- Album recensie overzicht: Placebo, Nduduzo Makathini en meer
- Frans Pollux komt thuis in Belfeld