Close Menu
.: Maxazine :.
    Facebook X (Twitter) Instagram RSS
    dinsdag, juni 17
    Trending
    • Franz Ferdinand naar 013
    • Win kaarten voor Arch Enemy in AFAS Live
    • Bryyo – Presence
    • Helloween kondigt nieuw album ‘Giants & Monsters’ aan
    • Tyreek McDole – Open Up Your Senses
    • RetRock liet Waalwijk dansen en rocken
    • Bezoekers genieten met volle teugen van Jazz Middelheim
    • Album recensie overzicht: Slick Rick, Murder by Death en meer
    Facebook X (Twitter) Instagram
    .: Maxazine :.
    • HOME
    • Muzieknieuws
    • Concertverslagen
      • Festivals
        • ADE
        • Bospop
        • Brutal Assault
        • CityRock
        • Dour
        • Eendracht Festival
        • Festyland
        • Geuzenpop
        • Jera On Air
        • KempenerPop
        • Lowlands
        • Mundial
        • Paaspop
        • Pinkpop
        • The Brave
        • The Hague Jazz
    • Interviews
    • CD Recensies
      • Legendary Albums
    • Prijsvragen
    • Extra
      • Verjaardagen
      • @Enjoythismusic
    .: Maxazine :.
    You are at:Home»Muziek»Muzieknieuws»Muziek Tessa Rose Jackson in nieuwe Google reclame
    Tessa Rose Jackson
    Muzieknieuws

    Muziek Tessa Rose Jackson in nieuwe Google reclame

    By Norman van den Wildenberg5 november 2013

    Het nummer ‘Now I See’ van de Amsterdamse singer-songwriter Tessa Rose Jackson is sinds afgelopen vrijdag te horen in de grootschalige Amerikaanse reclame campagne voor de nieuwe Google Nexus 5 telefoon. De YouTube versie van de commercial werd al meer dan 1.000.000 keer bekeken in de eerste dagen. Het is een nieuw hoogtepunt in een prachtig jaar voor de jonge artieste, die eerder al te zien was op Nederlandse festivals als Noorderslag, Metropolis en Valkhof.

    ‘Now I See’ werd twee weken geleden toegevoegd aan de 3FM playlist en is de eerste single na haar goed ontvangen debuut ‘Songs From The Sandbox’. Van dat album haalden ‘All The Kings Horses’ en ‘Lost And Found’ ook de 3FM playlist. Door VPRO’s 3voor12 werd Tessa begin dit jaar al uitgeroepen als één van de twaalf artiesten om in de gaten te houden in 2013.

    Tessa Rose Jackson over de campagne: “Het is zo vet dat mijn liedje in Amerika op televisie komt, dat kan ik eigenlijk nog niet helemaal bevatten. Ik hoop dat meer mensen mijn muziek hierdoor gaan horen en ik hoop er vooral mensen blij mee te maken.”

    De muziek van Tessa kwam terecht bij Google dankzij de inspanningen van haar label Monocle, in een coöperatie met muziek bedrijf Sizzer Amsterdam, met wie ze vaak samenwerkt. Zo was haar single ‘Change Time’ al eerder te horen in een commercial voor LG in Brazilië en een IKEA commercial in Duitsland.

    Tessa is inmiddels ook een graag geziene gast in De Wereld Draait Door, waar ze vorige week nog te zien was met een prachtige versie van haar guilty pleasure Livin’ On A Prayer van Bon Jovi. Op dit moment zit Tessa middenin haar Homeland Tour in Nederland. Ze speelt onder meer in een reeds uitverkocht Tivoli en verder in Paradiso en op het Rotterdamse Songbird festival.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleSting en Paul Simon samen op tournee
    Next Article Celine Cairo brengt drieluik over de liefde uit op eigen app

    Related Posts

    Franz Ferdinand naar 013

    Win kaarten voor Arch Enemy in AFAS Live

    Helloween kondigt nieuw album ‘Giants & Monsters’ aan


    RSS Muzikantenbank
    • Hard Bet band zoekt een drummer
    • Creative Musicians Wanted!
    • Hard Bet band zoekt een bassist
    • Zangeres
    • Drummer opzoek naar een band in apeldoorn
    Over ons
    • Disclaimer
    • Adverteren
    • Privacybeleid en gebruiksvoorwaarden
    Maxazine Regionaal
    • Brabant
    • Gelderland
    • Limburg
    • Noord
    • Noord Holland
    • Overijssel
    • Utrecht
    • Zuid Holland
    Maxazine is er ook in andere talen:












    Consent

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.