De kans word steeds groter dat ze ook naar Nederland komen. The Big 4 zou dit jaar alleen in Amerika optreden. Daarna werd er bekend gemaakt dat ze een gezamelijke show tijdens het Sonisphere in Engeland 8 juli zouden gaan verzorgen, en een dag later in Parijs. Op de website van Metallica is nu te lezen dat op 2 juli het Duitse Gelsenkirchen The Big 4 daar gaat optreden. Het ligt in de lijn der verwachtingen dat er nog meer Europese steden op de affices zullen verschijnen. The Big 4, Anthrax, Megadeth, Slayer en Metallica, de wereldtop van de metalscene, geven sinds vorig jaar spetterende shows onder de noemer “Together we’re even louder”. Zodra er meer info bekend is, lees je dat hier op Maxazine!
woensdag, juni 24
Trending
- Ruel – Kicking My Feet & Screaming
- Duran Duran brengt hitparade naar Spoorpark Live Tilburg
- Oseikrom Sikanii – 9
- Manu Chao voor tournee naar België
- Manu Chao exclusief naar Muziekgebouw Eindhoven
- Motown soul leeft als vanouds in Muziekgebouw Eindhoven
- Dua Lipa – Live From Mexico
- Alter Bridge bouwt een monumentale muur van geluid in 013