Op Maxazine brengen we al enkele jaren recensies van de nieuwste albums. En die worden veel gelezen. Nu hebben we op Maxazine Limburg tegenwoordig een eigen club cd-recensenten, die zitten te wachten op JOUW album om te recenseren. Dus brengt je band een eigen cd uit, of zing je solo? Laat het ons dan weten en stuur even een mailtje naar limburg[dit moet je weghalen]@maxazine.nl met daarin een biografie van je band, een goede coverfoto van het album, en overleg even hoe je het album kan aanleveren.

Let wel: We kunnen niet alles recenseren, en je moet er wel tegen kunnen dat onze recensenten wellicht iets schrijven waar je het niet mee eens bent; Wat jij de beste plaat van 2019 vindt, vinden wij wellicht iets minder goed, of andersom! We zullen in ieder geval altijd eerlijk zijn en ondanks dat wij misschien een andere mening zijn toegedaan dan jullie zelf, kent de buitenwereld jullie album daarna beter. En nee, iemand ongegeneerd afkraken is niet onze stijl; We zijn muziekliefhebbers dus waarderen je muziek ten zeerste!

Om in aanmerking te komen voor een cd recensie op Maxazine Limburg, moet minimaal een van de bandleden uit Limburg wonen (geef dit ook aan in de mail), of er zijn geboren. Ook mag de cd niet al inmiddels lang uit zijn. We recenseren graag nieuwe muziek, daar zitten de mensen namelijk ook op te wachten.

Overigens kan je je op bovenstaand mailadres ook aanmelden als je zelf een keer wil kijken of cd’s bespreken iets voor je is. Een leuke hobby, die er voor zorgt dat je als eerste nieuwe muziek leert kennen en artiesten leert kennen die je anders nooit zou hebben geluisterd. We verlangen geen ervaring, die bouw je juist op. Wat we wel verlangen is dat je vrijwel foutloos Nederlands schrijft (100% foutloos is niet nodig, dat zijn wij ook niet, maar we hebben een eindredactie die alles nog even overleest), van muziek houdt en enthousiast bent. Oh, en niet bang om een keer iets nieuws te leren kennen is een pré!

Twijfel je nog een beetje? Mail gewoon!