Close Menu
.: Maxazine :.
    Facebook X (Twitter) Instagram RSS
    maandag, juni 16
    Trending
    • Tyreek McDole – Open Up Your Senses
    • RetRock liet Waalwijk dansen en rocken
    • Bezoekers genieten met volle teugen van Jazz Middelheim
    • Album recensie overzicht: Slick Rick, Murder by Death en meer
    • New Model Army zet Muziekgieterij in vuur en vlam
    • Boyce Avenue zorgt voor een sfeervol optreden in Amsterdam
    • Arrested Development nog steeds pure magie
    • Album recensie overzicht: Omar, Jimmy Barnes en meer
    Facebook X (Twitter) Instagram
    .: Maxazine :.
    • HOME
    • Muzieknieuws
    • Concertverslagen
      • Festivals
        • ADE
        • Bospop
        • Brutal Assault
        • CityRock
        • Dour
        • Eendracht Festival
        • Festyland
        • Geuzenpop
        • Jera On Air
        • KempenerPop
        • Lowlands
        • Mundial
        • Paaspop
        • Pinkpop
        • The Brave
        • The Hague Jazz
    • Interviews
    • CD Recensies
      • Legendary Albums
    • Prijsvragen
    • Extra
      • Verjaardagen
      • @Enjoythismusic
    .: Maxazine :.
    You are at:Home»Zuid Holland»Zuid Holland Nieuws»Beleving bezoekers Ahoy begint op het metrostation Zuidplein
    Foto © Charles Batenburg
    Zuid Holland Nieuws

    Beleving bezoekers Ahoy begint op het metrostation Zuidplein

    By Norman van den Wildenberg18 januari 2017

    De RET, het vervoersbedrijf in Rotterdam, heeft in samenwerking met Rotterdam Ahoy het metrostation Zuidplein voorzien van beelden van de evenementen die in de bekende accommodatie plaatsvinden. Het metrostation Zuidplein is op loopafstand gelegen van de evenementenlocatie. De aankleding van metrostation Zuidplein is onderdeel van het zogenaamde ‘wachtverzachtersprogramma’ van de RET, waarbij stations voorzien worden van geur, muziek, verlichting en/of ‘aankleding’ met een relevant thema voor dat station. De RET wil met de aankleding van metrostations het wachten voor reizigers zo aangenaam mogelijk maken.

    Kees de Jong, Marketing & Communications Manager van Rotterdam Ahoy: “Wij ontvangen gedurende het jaar vele verschillende type bezoekers. Van concertgangers tot beursbezoekers, van congresdeelnemers tot sportliefhebbers. Velen van hen maken gebruik van de metro. Door de aankleding van het metrostation begint de beleving van hun bezoek al bij het uitstappen van de metro. Wij juichen het initiatief van de RET dan ook zeer zeker toe.”

    ”Wachten wordt door reizigers ervaren als het meest negatieve onderdeel van hun reis en de lengte wordt ook overschat. Door de aankleding van het station, in combinatie met de al aanwezige muziek op het station, wordt de mensen afgeleid en ervaren ze het wachten als korter en minder storend,” aldus Pedro Peters, algemeen directeur RET.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleJosh Ritter voor intiem concert naar de Paradijskerk
    Next Article Internationaal debuut LUWTEN met ‘Go Honey’ gaat goed

    Related Posts

    Album recensie overzicht: Slick Rick, Murder by Death en meer

    Album recensie overzicht: Omar, Jimmy Barnes en meer

    De wekelijkse New Music Friday Maxazine Playlist op Spotify, 13 Juni 2025


    RSS Muzikantenbank
    • Toetsenist gezocht!
    • Basgitarist gezocht.
    • Drummer Gezocht!
    • Fluitiste / celliste / zangeres zoekt band
    • Backings vocaliste of vocalist gezocht!
    Over ons
    • Disclaimer
    • Adverteren
    • Privacybeleid en gebruiksvoorwaarden
    Maxazine Regionaal
    • Brabant
    • Gelderland
    • Limburg
    • Noord
    • Noord Holland
    • Overijssel
    • Utrecht
    • Zuid Holland
    Maxazine is er ook in andere talen:












    Consent

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.