Close Menu
.: Maxazine :.
    Facebook X (Twitter) Instagram RSS
    donderdag, oktober 16
    Trending
    • Dave naar Ziggo Dome met ‘The Boy Who Played the Harp Tour’
    • Justin Hayward tovert betoverende avond in Muziekgebouw Eindhoven
    • Christina Crofts – Best of Bottleneck
    • Flo Rida verandert AFAS Live in één groot feest
    • Nena op stoom met hits in Muziekgebouw Eindhoven
    • D’Angelo overleden
    • Snow Patrol naar Stadspark Groningen
    • Ozzy Osbourne – Laatste sacramenten 
    Facebook X (Twitter) Instagram
    .: Maxazine :.
    • HOME
    • Muzieknieuws
    • Concertverslagen
      • Festivals
        • ADE
        • Bospop
        • Brutal Assault
        • CityRock
        • Dour
        • Eendracht Festival
        • Festyland
        • Geuzenpop
        • Jera On Air
        • KempenerPop
        • Lowlands
        • Mundial
        • Paaspop
        • Pinkpop
        • The Brave
        • The Hague Jazz
    • Interviews
    • CD Recensies
      • Legendary Albums
    • Prijsvragen
    • Extra
      • Verjaardagen
      • @Enjoythismusic
    .: Maxazine :.
    You are at:Home»Muziek»Muzieknieuws»Muziekevenementen, poppodia en het ministerie van VWS starten bewustwordingscampagne
    Muzieknieuws

    Muziekevenementen, poppodia en het ministerie van VWS starten bewustwordingscampagne

    By Norman van den Wildenberg19 oktober 2014

    Staatssecretaris Van Rijn van VWS heeft afgelopen weekend tijdens het Amsterdam Music Festival in de Amsterdam ArenA het startschot gegeven voor de campagne I Love My Ears. I Love My Ears is een campagne voor het voorkomen van gehoorschade bij bezoekers van concerten en festivals. De organisatoren van muziekevenementen en de poppodia geven vanaf nu via hun brancheverenigingen VVEM en VNPF uitvoering aan deze campagne en Maxazine steunt deze campagne natuurlijk van harte.

    Samen met het Ministerie van VWS wordt al langer gewerkt aan het minimaliseren van het risico op gehoorschade bij bezoekers van concerten en festivals. Er is een aantal concrete maatregelen afgesproken over geluidslimitering (van 103 dB), geluidsmeting en de verkrijgbaarheid van (persoonlijke) gehoorbescherming.

    Bij deze afspraken hoort ook een uitgebreide bewustwordingscampagne richting publiek en werknemers in de live branche.

    Muzieklocaties worden uitgerust met een tool kit waarmee ze op verschillende manieren met bezoekers kunnen communiceren. De campagne bestaat uit tips en aanbevelingen die er voor zorgen dat bezoekers van de bij de VVEM en VNPF aangesloten muzieklocaties op een voor het gehoor veilige manier van muziek kunnen genieten.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleKijktip: Deep Purple – Behind the Music
    Next Article PAUS (Merleyn – Nijmegen, 18-10-2014)

    Related Posts

    Dave naar Ziggo Dome met ‘The Boy Who Played the Harp Tour’

    D’Angelo overleden

    Snow Patrol naar Stadspark Groningen


    RSS Muzikantenbank
    • Rockband zoekt toetsenist m/v
    • LEPH zoekt een nieuwe drummer
    • Coverband NoSense zoekt drummer
    • Trombonist gezocht - Bigband Houten
    • П?? Muziekmaatje gezocht! 🎸🎹
    Over ons
    • Disclaimer
    • Adverteren
    • Privacybeleid en gebruiksvoorwaarden
    Maxazine Regionaal
    • Brabant
    • Gelderland
    • Limburg
    • Noord
    • Noord Holland
    • Overijssel
    • Utrecht
    • Zuid Holland

    Maxazine is er ook in andere talen:



    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.