Het is bijna 40 jaar geleden dat ABBA in 1974 het Eurovisie Songfestival won met het nummer ‘Waterloo’. Naar aanleiding van dit heuglijk feit zijn Agnetha, Björn, Benny en Anni-Frid van plan om weer bij elkaar te komen. Dit liet Agetha Fältskog tijdens een interview voor de Duitse krant Welt am Sonntag weten. De afgelopen jaren gingen de geruchten omtrend een reünie al in de rondte, maar nu blijkt het dus echt te gaan gebeuren. Over het hoe, wat, en waar is nog niets bekend.
maandag, juni 22
Trending
- Candy Dulfer brengt de funk terug naar Tilburg
- Jon Batiste – Black Mozart
- Heideroosjes doen clubtour in 2027
- Electric Callboy naar Ziggo Dome
- Editors naar Ziggo Dome
- Parels van de Popmuziek: Het verhaal achter Cock Robin – ‘The Promise You Made’
- Album recensie overzicht: Placebo, Nduduzo Makathini en meer
- Frans Pollux komt thuis in Belfeld
