Rockband Bon Jovi heeft dit jaar het meeste geld opgehaald met concerten. De Amerikanen hielden 69 concerten en haalden hiermee $146.500.000 binnen. Dat was iets meer dan U2, die met $131.000.000 de tweede plek in handen heeft, maar daar slechts 22 concerten over deed. AC/DC en Lady Gaga volgden als respectievelijk nummer drie en vier. Nederlands best verkopende artiest, André Rieu, heeft afgelopen flink minder verdiend dan de voorgaande jaren. De violist en orkestleider was een groot deel van het jaar niet in staat op te treden en moest vele concerten af zeggen.
maandag, juni 22
Trending
- Massada XL bracht met Hans Dulfer 50 jaar Molukse kwaliteit naar Hoorn
- Uitgelekt: Cock Robin komt naar Nederland voor vier concerten
- The War and Treaty – The Story of Michael and Tanya
- Candy Dulfer brengt de funk terug naar Tilburg
- Jon Batiste – Black Mozart
- Heideroosjes doen clubtour in 2027
- Electric Callboy naar Ziggo Dome
- Editors naar Ziggo Dome