Classic CafeHet Zo. Festival kan terugkijken op een succesvolle tweede editie. Op het brouwerijterrein van Bavaria ging het publiek gisteren uit haar dak met optredens van o.a. Yellow Claw, The Opposites en Jamie Johnson. Daarnaast werden de bezoekers desgevraagd getrakteerd op een totaal blauwe make-over van hun outfit, een kwalitatieve hap eten en een privé feestje in de brouwerij. Dit jaar wisten 5.000 bezoekers hun weg te vinden naar het festival in Lieshout. Dat zijn er bijna 2.000 meer dan afgelopen jaar.

Peer Swinkels, directielid van Bavaria, laat weten erg tevreden te zijn met de afsluiter van het festivalseizoen. “Geweldig om te zien dat we wederom kunnen rekenen op een enthousiast publiek. Ook bij deze tweede editie merken we dat originaliteit gewaardeerd wordt. De combinatie van muziek, creatieve acts en eigenwijze details onder de rook van onze brouwerij blijft uniek en maakt dat het publiek steeds weer verrast wordt. Ons doel is om er een mooi feestje van te maken in het hart van de brouwerij en de bezoekers een bijzonder vermakelijk festival te laten beleven. Ik denk dat we daar heel aardig in geslaagd zijn.”

Nieuw dit jaar op het festival was de “Bella Bavaria”; een area speciaal ontworpen voor vrouwelijke DJ’s. In deze area serveerde de brouwer voor de gelegenheid verschillende biercocktails. Daarnaast konden bezoekers in het Bavaria Arts gedeelte op de foto met wereldberoemde kunstwerken die met een knipoog voorzien waren van een Bavaria-tintje. Blikvanger op het festivalterrein was een reuzekrat Bavaria, waarin gefeest kon worden op muziek van verschillende DJ’s. Daarnaast werd de area N8.6ies (Nachtsessies) met o.a. optredens van Great Minds druk bezocht. Na het succes van afgelopen jaar was ook dit jaar de Knotsgekke Kroeg op het festivalterrein te vinden. Met een continu overvolle bezetting was dit wederom een van de meest populaire area’s van het festival.

Deel: