[[Oasis]] zal nooit meer in originele bezetting bij elkaar komen. Dat zegt [[Liam Gallagher]], broer van de in augustus bij de band opgestapte [[Noel Gallagher]]. Liam verklaart voortaan altijd ergens mee bezig te zullen zijn als zijn broer belt. Zelfs als Noel zijn broer zal bellen met excuses en de vraag de band te heroprichten zal Liam niet thuis geven. Liam is furieus op zijn broer omdat die een mogelijke solo-carriĆ«re belangrijker vindt dan het voortbestaan van de band, die wereldberoemd is geworden door o.a. de hit ‘[[Wonderwall]]’. Ook zal Liam nooit meer nummers spelen van Oasis die geschreven zijn door Noel. frapant genoeg zijn juist de grootste hits van de band geschreven door Noel. De 47-jarige Liam zegt verder met een nieuw album bezig te zijn, samen met [[Gem Archer]] en [[Andy Bell]], hoewel het nog niet zeker is dat dit onder de naam Oasis zal uitkomen.
maandag, juni 22
Trending
- Massada XL bracht met Hans Dulfer 50 jaar Molukse kwaliteit naar Hoorn
- Uitgelekt: Cock Robin komt naar Nederland voor vier concerten
- The War and Treaty – The Story of Michael and Tanya
- Candy Dulfer brengt de funk terug naar Tilburg
- Jon Batiste – Black Mozart
- Heideroosjes doen clubtour in 2027
- Electric Callboy naar Ziggo Dome
- Editors naar Ziggo Dome
